Innowacja zaadresowana jest do młodych kobiet z wyższym wykształceniem pracujących poniżej swoich kwalifikacji. Kobiet obciążonych tak zwany „podwójny etatem” na który składają się obowiązki domowe. Badania pokazują, że to nadmiar obowiązków jest coraz częściej główną barierą w rozwoju zawodowym młodych kobiet. Domowe rewolucje to model składający się z warsztatów rozwojowych oraz gry planszowej, ułatwiającej bardziej sprawiedliwy podział obowiązków domowych między partnerami i godzenie pracy zawodowej z życiem codziennym.
Krzysiek Kolski o pomyśle na "Domowe Rewolucje":
Domowe rewolucje to gra planszowa (w zasadzie: grywalizacja) służąca do zarządzania obowiązkami domowymi. Gra odpowiada na problem niesprawiedliwego podziału obowiązku domowych i opiekuńczych, który od dziesięcioleci jest wskazywany przez badaczy, jako główna bariera w rozwoju zawodowym kobiet.
Innowacyjna w tym pomyśle jest próba rozwiązywania problemów kobiet na rynku pracy, poprzez działania o charakterze równościowym, próba modyfikacji stylu życia partnerów, po to by oboje mieli tyle samo czasu, który mogą poświęcić na pracę lub rozwój zawodowy.