
Jak wygląda nabór do TransferHUB?
- Wysyłasz nam zgłoszenie przez formularz.
- Sprawdzamy, czy prawidłowo wypełniłeś_aś formularz i czy na końcu załączyło się oświadczenie o braku powiązań.
- W ciągu 3 dni roboczych przesyłamy Ci informację zwrotną i prosimy o ewentualne poprawki. Masz 3 dni robocze na ich wprowadzenie i ponowne odesłanie oświadczenia lub formularza.
- Kierujemy Twoje zgłoszenie do oceny.
- Raz w miesiącu spotyka się zespół osób, które analizowały zgłoszenia i na podstawie ustalonych kryteriów decydują, które zgłoszenia przyjąć do TransferHUB.
- Maksymalnie w ciągu 35 dni roboczych od dnia otrzymania Twojego formularza wracamy do Ciebie z informacją, czy przyjęliśmy Cię do preinkubacji.
O zasadach naboru przeczytasz więcej w procedurach.
Nabór do TransferHUB jest ciągły. Zamkniemy go, gdy:
- Przyjmiemy maksymalnie 50 zgłoszeń do preinkubacji
- lub przyznamy co najmniej 30 grantów.
Do dzisiaj, tj. do
- zostało 18 miejsc w preinkubacji
- przyznaliśmy 0 grantów
Czy warto jeszcze wysyłać zgłoszenie?
Tak! Dopóki formularz jest na stronie, każda osoba, która go wypełni, ma taką samą szansę na grant.

Lista innowacji przyjętych do TransferHUB
Poniżej przedstawiamy uaktualnianą listę innowacji, które przyjęliśmy do TransferHUB. Lista jest aktualizowana systematycznie, wraz z kolejnymi wnioskami pozytywnie ocenionymi i przyjętymi do inkubatora.
1
“Express” – model wsparcia specjalistów pracujących z osobami wykluczonymi społecznie”.
Innowacja „Express” oferuje cykliczne, krótkie wsparcie dla specjalistów pracujących z osobami wykluczonymi, zapobiegając wypaleniu zawodowemu
2
“K-Ai-tek- Menedżer cyfrowy dla PES i Małych Firm”
Innowacja zakłada opracowanie cyfrowego menedżera (model SI) wspierającego małe firmy w zarządzaniu jakością i zasobami ludzkimi, automatyzując procesy oraz integrując różne pokolenia.
3
“STREFA XYZ – dialog, relacje, współpraca, zdrowie psychiczne.”
Aplikacja webowa, która edukuje pracowników w zakresie budowania międzypokoleniowych relacji w pracy.
4
“AI labour”
Narzędzie online, które audytuje ogłoszenia o pracę, diagnozując błędy i generując poprawione wzorce ogłoszeń.
5
“Jak łatwiej żyć w neuroróżnorodnym świecie
Innowacja polega na stworzeniu narzędzia (planera) wspierającego neuroróżnorodne osoby w zarządzaniu czasem i zadaniami. Planer oferuje treści psychoedukacyjne i webinary.
6
“Spectrum360”
Aplikacja, która analizuje preferencje neuroróżnorodności pracowników.
7
“Spotkania konsultacyjne w PES – moduł przeprowadzenia skutecznej procedury”
Podręcznik dla spółdzielni socjalnych z procedurami przeprowadzania spotkań konsultacyjnych oraz wdrażania demokratyzacji w pracy.
8
“Kompas Kompetencji”
Program wspiera kobiety w kryzysie bezdomności, odbudowując ich kompetencje zawodowe i emocjonalne, umożliwiając powrót na rynek pracy.
9
„Włącz potencjał”
Innowacja „Włącz potencjał” wspiera doradców zawodowych i rodziców w wyborach edukacyjnych dzieci poprzez warsztaty, workbook oraz interaktywny kwestionariusz.
10
„Age breaker”
AGE BREAKER to innowacyjny katalog ponad 50 aktywności wspierających komunikację i współpracę międzypokoleniową w zespołach w różnych branżach.
11
„Z chłopakami o przyszłości”
Model prowadzenia spotkań nastoletnich chłopców z rolami męskimi w pracy. Prototyp obejmuje model działania z manualem.
12
„ESG detektor – demokracja w miejscu pracy”
Narzędzie diagnostyczno-doradcze dla rad pracowników i związków zawodowych to poradnik ułatwiający dialog z pracodawcami, oparty na standardach ESG i UE, z checklistami i przykładami.
13
„KICK-UP Katalizator Innowacyjności, Ciekawości i Kreatywnych Umiejętności Pracowników”.
Gra symulacyjna, która rozwija umiejętności przedsiębiorcze i kreatywne, dostosowując scenariusze do potrzeb firmy.
14
„Pomocnik Asystenta Osoby w Spektrum Autyzmu” to kompleksowy zestaw materiałów edukacyjnych i narzędzi, wspierający osoby chcące pracować z osobami z ASD. Innowacja ma pomóc asystentom zdobyć specjalistyczną wiedzę, pewność siebie i kompetencje potrzebne w pracy.
15
„Hira” ma ambicję zostać interaktywnym trenerem AI, który symuluje rozmowy kwalifikacyjne, pomagając młodym osobom przygotować się do procesu rekrutacji. Dzięki realistycznym symulacjom, spersonalizowanej analizie odpowiedzi oraz raportom rozwoju, narzędzie wspiera budowanie pewności siebie i skuteczność w zdobywaniu pracy.
16
„Przewodnik dla rodziców z obszaru doradztwa zawodowego” to rozwiązanie wspierające rodziców w rozmowach o przyszłości zawodowej ich dzieci. Łączy podręcznik pełen praktycznej wiedzy z edukacyjną grą planszową, pomagając budować świadome wsparcie oparte na rzetelnych informacjach.
17
„Zestaw narzędzi do empatycznego feedbacku w pracy” to innowacyjne rozwiązanie wspierające kulturę otwartej komunikacji w instytucjach kultury. Obejmuje karty feedbackowe, scenariusze warsztatów oraz materiały dla facylitatorów, pomagając budować zaufanie, poprawiać relacje i zwiększać efektywność zespołu.
18
„Moje buty – Twój ruch” to innowacyjna gra planszowa wspierająca dialog międzypokoleniowy w miejscu pracy. Umożliwia uczestnikom wcielanie się w role osób z różnych grup wiekowych, rozwijając empatię, komunikację i współpracę. Gra skierowana jest do firm, instytucji edukacyjnych i organizacji pozarządowych.
19
„Innowacja „Wiatr w skrzydłach – kobiety w offshore wind” to gra planszowa promująca karierę kobiet w morskiej energetyce wiatrowej. Skierowana do młodych kobiet i pomaga zrozumieć ścieżki zawodowe w tej branży.
20
Program szkoleń „Akcja MOBBilizacja” wspiera pracodawców w zatrudnianiu i utrzymaniu osób z niepełnosprawnościami, skupiając się na przeciwdziałaniu mobbingowi. Edukuje kadry zarządzające i HR o mechanizmach przemocy psychicznej, by tworzyć przyjazne miejsca pracy.
21
„HR: Helping Relations” ma wspierać pracodawców i działy HR w pomaganiu pracownikom-opiekunom osób z demencją. Oferuje narzędzia diagnozy potrzeb, elastyczne rozwiązania pracy i wsparcie psychospołeczne.
22
„Nowy model zarządzania organizacją członkowską” aktywizuje członków i przeciwdziała hierarchizacji w organizacji. Projekt opiera się na metodach socjokracji i design thinkingu, tworząc narzędzia badawcze i metodykę wspierającą zaangażowanie.
22
„Nowy model zarządzania organizacją członkowską” aktywizuje członków i przeciwdziała hierarchizacji w organizacji. Projekt opiera się na metodach socjokracji i design thinkingu, tworząc narzędzia badawcze i metodykę wspierającą zaangażowanie.
23
„Cel: Zrównoważona Kariera” ma być interaktywną stroną internetową, która połączy Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ z zawodami przyszłości. Dzięki niej młodzież odkryje swoje wartości i ścieżki kariery z pozytywnym wpływem na świat. Narzędzie wspiera świadome wybory edukacyjno-zawodowe.
24
„ODKRYJ NEURORÓŻNORODNOŚĆ – ZROZUM EMOCJE” to pakiet edukacyjny wspierający zrozumienie emocji osób neuroatypowych w pracy. Łączy wiedzę psychologiczną, neurobiologię i komunikację empatyczną, poprawiając inkluzywność i relacje w zespole.
25
„Re-ACT” to narzędziownik wspierający aktorki w radzeniu sobie z odrzuceniem zawodowym. Łączy ćwiczenia z zakresu inteligencji emocjonalnej i odporności psychicznej, umożliwiając tworzenie własnych strategii działania. Pomaga budować dobrostan i lepsze funkcjonowanie w konkurencyjnym środowisku.
26
„Mapa Równowagi” to interaktywne narzędzie wspierające nauczycieli w przeciwdziałaniu stresowi i wypaleniu zawodowemu. Łączy elementy gry planszowej, mindfulness i rozwoju osobistego.
27
„Generator formularzy sieciujących komisje związków zawodowych” to aplikacja wspierająca komisje związkowe w organizacji głosowań, archiwizacji wyników i wymianie doświadczeń. Ułatwia referenda, zwiększa frekwencję i usprawnia procesy decyzyjne.