obrazek - osoba skacze z żarówką przez 6 pól do flagi z logotypem TransferHUB

Nabór do TransferHUB w 6 krokach.

Jak wygląda nabór do TransferHUB?

  1. Wysyłasz nam zgłoszenie przez formularz.
  1. Sprawdzamy, czy prawidłowo wypełniłeś_aś formularz i czy na końcu załączyło się oświadczenie o braku powiązań
  1. W ciągu 3 dni roboczych przesyłamy Ci informację zwrotną i prosimy o ewentualne poprawki. Masz 3 dni robocze na ich wprowadzenie i ponowne odesłanie oświadczenia lub formularza. 
  1. Kierujemy Twoje zgłoszenie do oceny. 
  1. Raz w miesiącu spotyka się zespół osób, które analizowały zgłoszenia i na podstawie ustalonych kryteriów decydują, które zgłoszenia przyjąć do TransferHUB. 
  1. Maksymalnie w ciągu 35 dni roboczych od dnia otrzymania Twojego formularza wracamy do Ciebie z informacją, czy przyjęliśmy Cię do preinkubacji.

O zasadach naboru przeczytasz więcej w procedurach.

Nabór do TransferHUB jest ciągły. Zamkniemy go, gdy: 

  • Przyjmiemy maksymalnie 50 zgłoszeń do preinkubacji 
  • lub przyznamy co najmniej 30 grantów.  

Do dzisiaj, tj. do

  • przyjęliśmy 17 zgłoszeń
  • przyznaliśmy 0 grantów

Czy warto jeszcze wysyłać zgłoszenie? 

Tak! Dopóki formularz jest na stronie, każda osoba, która go wypełni, ma taką samą szansę na grant.  

ikona upowszechnienia

Poniżej przedstawiamy uaktualnianą listę innowacji, które przyjęliśmy do TransferHUB. Lista jest aktualizowana systematycznie, wraz z kolejnymi wnioskami pozytywnie ocenionymi i przyjętymi do inkubatora.

Komisja oceniająca zebrana w sierpniu 2024 wybrała następujące zgłoszenia:

1

“Express” – model wsparcia specjalistów pracujących z osobami wykluczonymi społecznie”.
Innowacja „Express” oferuje cykliczne, krótkie wsparcie dla specjalistów pracujących z osobami wykluczonymi, zapobiegając wypaleniu zawodowemu

ikona pociąg

2

“K-Ai-tek- Menedżer cyfrowy dla PES i Małych Firm”
Innowacja zakłada opracowanie cyfrowego menedżera (model SI) wspierającego małe firmy w zarządzaniu jakością i zasobami ludzkimi, automatyzując procesy oraz integrując różne pokolenia.

ikona osoba z kodem źródłowym

3

“STREFA XYZ – dialog, relacje, współpraca, zdrowie psychiczne.”
Aplikacja webowa, która edukuje pracowników w zakresie budowania międzypokoleniowych relacji w pracy.

ikona komputer

4

“AI labour”
Narzędzie online, które audytuje ogłoszenia o pracę, diagnozując błędy i generując poprawione wzorce ogłoszeń​.

ikona komputer i chmura

5

“Jak łatwiej żyć w neuroróżnorodnym świecie
Innowacja polega na stworzeniu narzędzia (planera) wspierającego neuroróżnorodne osoby w zarządzaniu czasem i zadaniami. Planer oferuje treści psychoedukacyjne i webinary.

ikona głowa człowieka z mózgiem

6

“Spectrum360”
Aplikacja, która analizuje preferencje neuroróżnorodności pracowników.

ikona głowa człowieka z połączeniami neuronowymi

7

“Spotkania konsultacyjne w PES – moduł przeprowadzenia skutecznej procedury”
Podręcznik dla spółdzielni socjalnych z procedurami przeprowadzania spotkań konsultacyjnych oraz wdrażania demokratyzacji w pracy.

ikona podręcznik

8

“Kompas Kompetencji”
Program wspiera kobiety w kryzysie bezdomności, odbudowując ich kompetencje zawodowe i emocjonalne, umożliwiając powrót na rynek pracy.

ikona kompas

Komisja oceniająca zebrana we wrześniu 2024 wybrała następujące zgłoszenia:

9

„Włącz potencjał”
Innowacja „Włącz potencjał” wspiera doradców zawodowych i rodziców w wyborach edukacyjnych dzieci poprzez warsztaty, workbook oraz interaktywny kwestionariusz.

ikona człowiek przed tablicą szkoleniową

10

„Age breaker”
AGE BREAKER to innowacyjny katalog ponad 50 aktywności wspierających komunikację i współpracę międzypokoleniową w zespołach w różnych branżach.

ikona człowiek z laską

11

„Z chłopakami o przyszłości”
Model prowadzenia spotkań nastoletnich chłopców z rolami męskimi w pracy. Prototyp obejmuje model działania z manualem.

ikona męskie postacie

12

„ESG detektor – demokracja w miejscu pracy”
Narzędzie diagnostyczno-doradcze dla rad pracowników i związków zawodowych to poradnik ułatwiający dialog z pracodawcami, oparty na standardach ESG i UE, z checklistami i przykładami.

ikona osoby mówią jednym głosem

13

„KICK-UP Katalizator Innowacyjności, Ciekawości i Kreatywnych Umiejętności Pracowników”.
Gra symulacyjna, która rozwija umiejętności przedsiębiorcze i kreatywne, dostosowując scenariusze do potrzeb firmy.

ikona dwie osoby przy stole